Recensie Geschopt. van Wilma Wuite 13 okt. 2014

Het verhaal gaat over een jongen die Morgan Walking Elk. Die na zijn gevochten te hebben als Lakota indiaan in de Vietnam oorlog. En na wat andere verkeerde beslissingen zoals drug en drinken. Probeert hij zijn leven weer op te pakken door weer te gaan studeren. Dat doet hij samen met zijn tweelingbroer Jerry, waarmee hij in een “krot” woont omdat ze niks anders kunnen betalen.

Hij heeft nachtmerries over Vietnam en die mengen ze steeds met de gebeurtenissen van het heden.
Op een dag wordt hem verweten dat hij een ex-vriendin, Charlene zwanger heeft gemaakt. Dat is het begin van een reeks beschuldigen aanklachten, waardoor hij wordt geschorst voor het basketbalteam, eruit gezet, ook ineens niet meer naar school kan, en ook zijn baan gaat eraan.
Hij weet nog geen eens waarvan hij allemaal wordt beschuldigd of geschorst is. Hij gaat zelf maar op onderzoek en vanaf dan is het 1 grote spannende achtervolging!!!!!!!

Ik heb het verhaal met plezier gelezen en geef het een 7, en dat is omdat ik het begin wat minder vond dan de rest.
Je leeft echt mee met Morgan, die probeert zijn leven op te pakken, maar in plaats daarvan voelt wegglippen.

Reacties op: Geschopt. van Wilma Wuite