Het leek net of ik er zelf was.

Recensie Thuis in Virgin River. Robyn Carr 7 okt. 2014

Boek van uitgeverij Harlequin, via Not Just Any Book mogen lezen.

Het boek gaat over Mel (Melinda) een verpleegster / verloskundige die na een persoonlijke nare ervaring de stad wil ontvluchten, en zo ook haar herinneringen. Ze reageert op een advertentie en komt terecht in Virgin River. Waar de ideale voorgespiegelde staat van het dorp en haar woning misschien niet helemaal is van wat ze verwacht.
De Doctor die ze zou gaan helpen zit ook niet op haar te wachten, en de leuke bistro is al jaren dicht.

Ze wilt eigenlijk gelijk weg maar omdat het al donker is en de wegen erg blubberig besluit ze de nacht op de bank in de blokhut door te brengen, zodat ze in ieder geval met licht kan vertrekken.

De volgende dag gaat ze voor een bakje koffie naar het plaatselijke restaurant / ontmoetingsplek. Terwijl ze naar de auto loopt, gaat Jack (eigenaar van restaurant)naar de overkant om Doc zijn ontbijt te brengen. En daar vindt hij een vondeling, Mel besluit nog een paar dagen te blijven om voor de baby te zorgen.

Zo begint het verhaal van Mel, het gaat over het leven in een klein dorpje, over Jack en de Doc.

En of ze nu blijft of toch niet dat zou je zelf moeten gaan uitvinden door dit mooie boek te gaan lezen!!!

Ik vond het een mooi en goed boek. Las lekker weg en zo te zien (even op internet gekeken) zijn er genoeg delen die gaan volgen. Dus voor wie hiervan houdt nog vele uren leesplezier!!!!!!!!!!!

Chantal van Luijtelaar

Meer recensies van chantal van luytelaar