Vol verwachting klopt je hart bij het zien en lezen van de kaft van het boek

Chantal vd Meij 05 december 2016
Het eerste deel in de Trilogie, het eerste wat ik dacht toen ik dit boek in handen kreeg was wow wat een dik boek hoe ga ik daar doorheen komen. Eenmaal begonnen met lezen is er geen stoppen meer aan. Het is super spannend en je wordt meegenomen in het verhaal.
Hier en daar vindt ik het wat langdradig maar omdat je toch graag wilt weten hoe het verder gaat lees je daar zo door heen. Het begin is heel al heel spannend wanneer Amy bij de nonnen achter wordt gelaten door haar moeder. De Personages in het boek worden uitgebreid omschreven zo raak je de draad niet kwijt.
Persoonlijk ben ik niet van enorm dikke boeken maar in dit verhaal bleef ik lezen. Elke keer wordt je weer verrast.
Ik ga niet teveel verklappen maar kan zeggen dat het een aanrader is om te lezen. Een ontdekkingstocht die naar meer smaakt. En gelukkig is er nog een 2e en 3e deel in deze prachtige Trilogie.

Veel leesplezier :)

Meer recensies van Chantal vd Meij