Unieke True Crime

ChantalH 14 juni 2019 Hebban Team
Dit boek is opgedeeld in drie delen. Eerst zie je het leven door de ogen van de moordenaar. Dan zie je het leven door de ogen van de advocaat en dan krijg je een biografie van Harper Lee, die in het publiek zat tijdens de rechtszaak. Deze opbouw is geweldig. Dit maakt het een uniek boek. De delen zijn op zich heel anders en worden op een dusdanige manier geschreven dat je heel erg benieuwd bent naar het volledige verhaal en hoe de verschillende verhalen samenkomen. De schrijfstijl is heel prettig en vlot. Je krijgt veel informatie rondom het onderwerp. Bijvoorbeeld over het ontstaan van verzekeringen en in het bijzonder levensverzekeringen. Zo staat het boek vol extra weetjes. Dit maakt het boek nog interessanter. Ik heb echt genoten van dit boek.

Meer recensies van ChantalH