Loyaliteit met een prijs

ChantalH 15 april 2019 Hebban Team
Renee Knight is zelf secretaresse geweest en dat merk je ook wel aan haar schrijfstijl. Ze weet met precies de juiste woorden weer te geven hoe het leven en werk van een secretaresse is. Je voelt het meteen als je de eerste bladzijden hebt gelezen. Het verhaal zit heel erg goed in elkaar. Het is moeilijk te beschrijven zonder te veel te verklappen. De secretaresse, Christine Butcher is een toegewijde, loyale harde werkster. Misschien wel iets te loyaal. Wordt ze hier ook voor beloond? Verder kan ik eigenlijk niets zeggen over het verhaal, want dan verklap ik te veel en dat is niet zo leuk als je het verhaal nog wil lezen. Het verhaal zit in ieder geval heel goed in elkaar. De plot is goed opgebouwd en zeer verrassend. De hoofdpersoon wordt goed uitgewerkt en je leeft echt met haar mee en kunt haar gedachtegang goed volgen. Het verhaal leest heel vlot en is spannend beschreven. De spanning bouwt zich langzaam op. Je wil eigenlijk alleen maar doorlezen om te zien wat er verder gebeurd. Ik heb dit boek hem heel veel plezier gelezen.

Meer recensies van ChantalH