Spanning tot het einde

Chardonay 22 januari 2017
Het boek de krakenvorst gaat over meerdere personages die allemaal hun eigen verhaal hebben.

2 van de verhaallijnen daarvan vindt ik echt leuk om te lezen, en ben ook heel benieuwd hoe die afgaan lopen.

Frelik is op de vlucht nadat hij onterecht van iets beschuldigd is. Hij eindigt in een tunnel waar hij een armband vindt, die hij niet meer af kan doen. Wat is dit voor een armband, en waarom gaat hij niet meer af?

Een ander personage die ikzelf wel leuk vindt is Alecia. Ze is een doener en niet iemand die zich zomaar overgeeft. Ze overtreedt soms wel eens een regel, maar dat maakt haar leven alleen maar leuker. Nou ja leuker, moeilijker vooral. Maar ze geeft in elk geval niet gauw op.

Dit boek vond ik in het begin vreemd lezen in verband met de verschillende personages die erin voorkomen, maar na een aantal hoofdstukken raak je hier aan gewend en lees je dit boek zo uit.

Het boek is een echte aanrader als je van fantasy houdt. Zowel van monsters tot goden. Vanalles komt wel een beetje voor in dit boek.

Meer recensies van Chardonay