Spannend, leuk en grappig boek!

Chardonay 11 oktober 2016
Offworlder: de jongen uit celstad is een spannend, grappig, leuk en heel mysterieus verhaal! Namju moet van een mysterieuze Offworlder een virtual game spelen en 3 opdrachten uitvoeren om zijn wens in vervulling te kunnen laten gaan (hij mag letterlijk vanalles wensen, maar heeft maar 1 wens!). Het probleem is, als je je terug wilt trekken, zullen er mensen om je heen sterven of gewond raken. Dus je moet dus doorgaan! En je mag geen hulp vragen van buitenaf zoals de Synths etc.
De wereld is goed beschreven en ook aan hun taaltje raak je snel gewend!
De schrijfstijlen vond ik zelf ook prettig lezen en het hele boek lees je vlot, want eenmaal aan het boek begonnen wil je de rest ook lezen! Hoe loopt het af! Haalt Namju alle 3 de opdrachten? Blijft iedereen leven? Wie is die mysterieuze Offworlder? Ik kan je wel verklappen… Ik kan niet wachten op deel 2!

Meer recensies van Chardonay