geen kind meer van esther boek

charlie bos 19 april 2017
Een heftig boek zeker voor nederlandse begrippen. Wij denken altijd dat de politie ( tenminste ik denk dat ) normaal met verdachten omgaat. De verdachte jongen van 18 jaar word al door de politie als misdadiger neergezet en behandeld. Omdat dit een waargebeurd verhaal is hoop ik eigenlijk dat na de vrijspraak geprobeerd is om diverse politiefunctionarissen aan te klagen.Zelf heb ik een zoon van 17 en ik zou ook doorgaan tot het gaatje om hem uit de moeilijkheden te houden en de emotie van de moeder is mij uit het hart gegrepen want bij diverse episodes uit het boek kreeg ik het ook erg moeilijk in mijn binnenste.
Esther heeft een heel emotievol boek geschreven vol met liefde voor haar zoon ( ook voor de andere 2 ) en zoals het een goede thriller betaamd komen in de laatste hoofdstukken pas de echte misdadigers ( in dit geval 2 jonge meisjes ) aan bod met hun gelogen verhalen. Een aanrader, en heb je zelf puberkinderen kijk uit wat social media voor je kan verknoeien. dit is zeker een 8 waard