Scheldend en wel

Charlot van Dijk 02 oktober 2018
Het schelden werd mij op een gegeven moment teveel, ik denk dat dit gewoon geen boek voor mij is. Het verhaal leek mij interessant en vooral omdat er meerdere boeken zijn geschreven, maar ik kwam gewoon niet in het verhaal doordat ik erover bleef struikelen dat er zoveel in gescholden werd. Het is veel conversaties en dit vind ik ook lastig lezen. De focus ligt (vooral in het begin van dit boek) heel erg op het leren kennen van de karakters, en dat doe je dmv conversaties (waarin bijna alleen gescholden lijkt te worden..) ik heb nog geen idee wie nou wie is en waarom dat karakter zo is.

Ik heb het echt geprobeerd, omdat ik niet graag een boek weg leg, helaas moest dat wel met deze.

I tried, it didn't work.

Lees meer op: Http://readingjournal.princesssam.nl

Meer recensies van Charlot van Dijk