Dex <3

Dit boek is alle clichés bij elkaar, echter clichés zijn er voor een reden en ik heb dan ook genoten van dit boek! Dex is een Bad Boy met een goed hart, als hij Mila tegenkomt wil hij zijn hart niet open stellen voor haar, maar hij moet eigenlijk wel. Dit boek is een heerlijk doorlees boek, als je eenmaal in het verhaal zit, kom je er met moeite uit! En sommige scenes kunnen je wel even rooie oortjes bezorgen! Bedankt Miranda Hillers, voor dit heerlijke verhaal!
Wacht, is dit het? Ik wil meer Dex! De clichés lopen door en het is zeker een aanrader om de 2 boeken achter elkaar te lezen, want dat wil je. Ik vind Mila geweldig, maar Dex heeft toch wel een beetje mijn hart gestolen, een heerlijke bad boy die inziet hoe het kan zijn om echt verliefd te zijn. IK WIL MEER!

Lees meer op http://readingjournal.princesssam.nl

Meer recensies van Charlot van Dijk