Furthermore

Mijn eerste boek van dit jaar, en echt een GEWELDIG boek! Alleen al over de cover kan ik wel even doorgaan, heb je die kleuren gezien? Heb je de tekenstijl gezien? AWESOME! En dan de hoofdpersoon, ALICE! Als ik een boek lees met de hoofdpersoon Alice, dan denk ik gelijk aan Alice in Wonderland, en wat voor een Wonderlijk land kwam deze Alice terecht zeg. Prachtig! Mooi hoe de gehele omgeving zo omschreven is dat ik me het echt kan voorstellen, ik kan er zijn, ik kan er naartoe dromen! Het voelde, voornamelijk door de schrijfstijl, echt alsof ik met Alice daar was. Ik wist wat ze voelde en hoe ze het meemaakte, ik herkende haar manier van denken. Gesproken over de schrijfstijl, wat is het mooi om te zien dat er elke zoveel hoofdstukken even een pagina zit met een opmerking van Tahereh! Soms las ik ze even voor en dan moest zelfs Patrick lachen, terwijl hij het boek niet aan het lezen is. En oh! De inleiding is zo mooi! Het einde daarentegen leek erg gehaast geschreven, maar het was wel logisch verklaard en ik stoorde me er totaal niet aan. READ THIS AND LIVE ON IN FURTHERMORE.

Meer recensies van Charlot van Dijk