Lief van je....

Charlot van Dijk 24 januari 2018
Aan het einde van het boek, is de eerste zin van het boek pas echt duidelijk. Het boek is verdeeld in 3 delen, dat zijn zeg maar de hoofdstukken in dit boek. Deel 1 is apart, bijna zeurend.. ja je snapt het op een gegeven moment wel. Ik had veel moeite om door deel 1 heen te komen. Deel 2 is heftig, maar greep me al veel meer. Er wordt veel uitleg gegeven maar soms worden er ook stukken overgeslagen om de snelheid in het verhaal te houden. Bij deel 3 kon ik niet meer stoppen met lezen! Kon ik eerst amper door het boek komen en raakte ik continu afgeleid, was dit deel het stuk wat mij echt pakte. Ik wilde niet alleen verder lezen, ik moest wel! Het boek zorgt voor begrip, een inzicht in de gedachtengang van RĂªve, iemand met PTSS. Het is een gigantisch sterk boek, alleen moet je even doorbijten aan het begin.

Ook te lezen op http://readingjournal.princesssam.nl

Meer recensies van Charlot van Dijk