IK WIL MEER ROYALS

Ik ben dit boek begonnen omdat zoveel mensen om mij heen zeiden dat ik dit boek MOEST lezen. Nu hou ik niet van overhyped boeken, dus ik heb het heel lang uitgesteld. Op een gegeven moment ben ik toch maar begonnen en holy f*ck ik ben niet gestopt! Ik begon zondag ochtend met lezen en zondag avond was die uit (ja, ik moest tussendoor nog Dungeons and Dragons spelen). IK WIL MEER. IK MOET MEER. IK MOET HET NU. Wat een mooie opbouw van karakters, Ella is supergoed neergezet, niet zo'n hopeloos meisje, maar een meisje wat terug vecht. De andere karakters zijn ook super realistisch neergezet en daar hou ik van. Het niveau van het verhaal zelf en hoe het geschreven is, is voor mij heerlijk boven niveau, nergens slow paced maar ook niet te snel. Er gebeuren zoveel dingen, maar alles is logisch en duidelijk uitgeschreven. Ik denk dat ik een nieuwe fangirl boekenserie heb gevonden!

Lees meer op http://readingjournal.princesssam.nl

Meer recensies van Charlot van Dijk