Geek Girl

Charlot van Dijk 29 oktober 2018
Dit boek is er een die je lekker tussendoor kan lezen, het is een luchtig verhaal en ook op die manier geschreven. De schrijfstijl deed me een beetje denken aan Geek Girl.

Als je zelf niet goed doorhebt dat je een grappig, gek verhaal gaat lezen, is het lastig in te komen. Het is namelijk een 'fun' story. Een verhaal over een meisje wat de zus is van de aankomende vrouw van de kroonprins van Schotland. Ten eerste, een kroonprins van schotland? Ten tweede, HOE DAN. Maar goed, als je de feiten even aan de kant legt, en dit boek laat afpelen in een land wat niet bestaat, maar wel in de realiteit ligt, is dit een perfecte contemporary read. De romantiek is leuk, er zitten genoeg grappige stukjes in en de relatie van Daisy en haar zus Ellie is echt. Als je zin hebt in een lekker tussendoor boekje, zoals ik dat noem, dan is dit boek perfect.

Lees meer op: http://readingjournal.princesssam.nl

Meer recensies van Charlot van Dijk