I hate her

Charlot van Dijk 01 november 2018
Dit boek is een typische Sarah J Maas. Een schrijfstijl die niet anders te omschrijven is dan dat je na de introducties, meegezogen wordt in het verhaal. Je komt terecht in de wereld en beleeft alles zoals de hoofdpersoon dat doet. Je gaat van de hoofdpersoon houden, of je gaat dr haten. Wat wel heel duidelijk te zien is, is dat dit het eerste boek is wat Sarah geschreven heeft, ergens halverwege het boek zie je de schrijfstijl bijtrekken tot wat we nu van dr gewend zijn. Al zie je in het begin ook echt al goede tekenen en heb ik mijzelf er niet aan geïrriteerd.

Ik was anderhalf jaar geleden al begonnen in dit boek, en toen kwam ik er niet doorheen. Waarom? Omdat je een bepaalde mindset moet hebben die ik toen absoluut niet had. Om dit boek te kunnen lezen, moet je zo sterk in je schoenen staan dat je jezelf niet verliest in de wereld. Om niet verliefd te worden op Chaol, of Dorian of Nehemia.I failed this time. Ik heb het boek nu wel gelezen en ik ben verkocht. Ik vind Celaena een arrogante b*tch (wat ze ook hoort te zijn), ik vind Chaol een beetje zielig neergezet (en daardoor best wel heel schattig weer) en Dorian wil te graag maar wel oprecht. Nehemia is echt geweldig! Ik vind dit boek een goede aftrap voor een serie en hoop echt, met heel mijn hart, dat het een geweldige serie gaat worden!

Lees meer op: http://readingjournal.princesssam.nl

Meer recensies van Charlot van Dijk