Ik heb al heel veel goede recensies gelezen van David Baldacci, en vroeger heb ik boeken van hem ook gelezen. De laatste jaren kwam het er niet meer van. Mede door de website Crimezone.nl kom ik weer in aanraking met heel veel goede schrijvers en schrijfsters, een verrijking. En zo ook weer David Baldacci. Het boek Geniaal geheim is voor mij geniaal geschreven.

Het boek geeft ons een kijkje in CIA/FBI, wel spionage, maar niet doordrenkt ervan.
Ik vind dat Baldacci een prettige schrijfstijl heeft en het boek was zeer vlot te lezen. Eenmaal er in begonnen kon ik moeilijk stoppen, en dat in een drukke tijd. Maar de tijd maakte ik er voor. Ik las gewoon overal tussendoor, zo graag wilde ik weten hoe het met Sean en Michelle ging.

De personages van Sean, Michelle,Viggie en Horatio zijn goed en realistisch beschreven. Het verhaal begon erg sterk. Het verhaal boeide me tot het eind.
Dit boek van Baldacci smaakt naar meer. Ik ben wel weer benieuwd naar andere boeken van Baldacci en zal ook zeker weer meer van hem gaan lezen en boeken van hem komen zeker op mijn verlanglijstje.
Absoluut een aanrader en ik geef het boek 4 sterren.

Reacties op:

Bestel dit ebook vanaf  €4,99 bij