Oeh la laaaa!

Cindy Leenders 23 oktober 2017
Een seriemoordenaar die eerder weg is gekomen met moorden, begint in een ander deel van het land opnieuw. Steven moet deze zaak tot een goed einde brengen, en dat is lastig zat. Thuis gaat het hem ook niet voor de wind. Hij heeft strijd met zijn oudste zoon, die ineens heel tegendraads is geworden, en zijn jongste zoon worstelt met een trauma. Een gesprek met de lerares van zijn oudste zoon, Jenna, zet zijn leven op een meer positieve manier op de kop.

In de boeken van Karen Rose zit altijd een flinke dosis romantiek met een licht erotisch tintje. Van oorsprong is Karen schrijfster van romannetjes, dus zo gek is dat niet. Het geeft haar spannende verhalen nét dat beetje extra. Leuk vind ik dat! In dit verhaal vind ik de romantische verhaallijn de spannende verhaallijn zelfs overtreffen. Waar ik normaal gesproken door wil lezen omdat ik wil weten of de moordenaar gepakt gaat worden, wilde ik nu vooral weten hoe het tussen Steven en Jenna af zou lopen. Maakt het dat ik dit daardoor een minder goed boek vind? Nee hoor, integendeel! Ik denk dat ik maar eens de zolder op duik, op zoek naar mijn oude Bouquetreeks boekjes!

Veel leesplezier!

Meer recensies van Cindy Leenders