'Geweldig boek!

Het boek 'een wereld zonder hemel' geschreven door Veronica Rossi is echt een geweldig mooi boek om te lezen.

In het boek zitten 2 echte hoofdpersonen; Aria en Perregrijn. Elk hoofdstuk zie je het weer vanuit een ander perspectief, eerst die vanuit die van Aria en het volgende hoofdstuk die van Perry. :)

Het boek begint bij Aria een zogenoemde Inling die woont in Reverie echter word zij na een zoektocht in een verboden 'sector' naar haar moeder uit haar stad gezet.
Reverie is een stad die hermetisch is afgesloten door middel van een koepel; voor de rest van de wereld. Iedereen die buiten de bolsters wonen zijn Wildlingen.
Nadat Aria is verstoten tot een leven als Wildling en is neergezet in De winkel des doods en zo ook aan haar lot word overgelaten door haar volk staat haar heel wat te wachten.

In het verhaal kruist haar pad met die van Perry die op een missie is voor zijn stam. Samen worden ze bondgenoten en trekken door het gevaarlijke uitland heen.
Zal hun missie slagen? Wat zal er tussentijds allemaal gebeuren?

Lees vooral dit heerlijk luchtig geschreven boek! Beetje fan of ontzettend fan van The hunger games? Dan is het zeker aan te raden!
Ik heb geen minpunten voor dit boek, alles eraan is gewoon geweldig!

Meer recensies van Cindy Roelvink-Tegelaar