Helaas...

Ik heb dit boek gewonnen via de auteur en was er uiteraard erg blij mee. Ik ben altijd eerlijk in mijn recensies en zal dat nu ook zijn.
Het concept is goed, de ingrediënten voor een goed verhaal zijn aanwezig, maar helaas is de uitwerking niet van hetzelfde niveau.
Duidelijk is dat het boek geen redactie heeft gekregen, er staan echt heel veel schrijffouten in.
Grof taalgebruik in boeken vind ik nooit een probleem, hoe grof het ook is, mits het maar een functie heeft. In dit boek had ik het gevoel dat het geen functie had. Daarbij zijn er zaken gebruikt die te voor de hand liggend zijn, zoals slechte tabak die Mall Pall heet of de Zwarte Klazen discussie.
Ik vind het erg jammer dat ik niet positiever kan zijn, want ergens gun ik dat de auteur wel. Ik ga er altijd van uit dat een auteur iemand wil vermaken met zijn verhaal en ben ervan overtuigd dat het niet meevalt om een boek te schrijven.
Als tip zou ik willen meegeven, zoek een goede redacteur.

Meer recensies van Cindy Strijkers- Brakel