Een leuke diversiteit ya roman.

Ik ben een van de weinige die Simon niet echt leuk vond. Het boek stond te ver van me af denk ik. De beschrijving van Leah sprak me aan en vond de schrijfstijl van Simon wel goed. Dus met weinig verwachtingen ben ik het boek gaan lezen.

En ik moet eerlijk bekennen dat ik best van het verhaal heb genoten. De vele Harry Potter verwijzingen vond ik geweldig en ook dat eens een high school boek was wat niet aan de 2 uiterste zat. Of the high school queen of het totale buitenbeentje, maar er tussenin. Vond ik zeer verfrissend.

Leah zelf vond ik heerlijk sarcastisch. Ben ik zelf ook. En een leuk vriendenclubje. Met de nodige humor en problemen.

Maar er zat niet echt een plot/ spanning in. Meer een beschrijving van alles tot het afstuderen. En soms was Leah wel erg wispelturig. Met de velr scheldwoorden die voorbij komrn had ik eigenlijk geen probleem en was me eigenlijk niet opgevallen tot iemand het benoemde in de leesclub. Blijkbaar vloek ik dus ook veel en vind ik het normaal. Oeps...

Simon een kans geven door het boek te lezen ga ik niet doen, maar heb de trailer van de film gezien en die ga ik zeker kijken.
En als er weer een boek komt van het vriendenclubje ga ik die ook zeker wel lezen.

Kortom voor mij was het een heerlijk tussendoor boek.

Meer recensies van Ciska van Bokhorst