Claar van Lieshout Boekverkoper

Bam! Het nieuwe boek waar de wereld op wacht is er.

Het nieuwe schrijven is begonnen, er kan gesidderd worden van angst want het is hard, verbluffend, meedogenloos en schrijnend actueel.

Ernstig misbruik, falende en te tolerante justitie, kinderen van de rekening, verveelde vrouwen, bezorgde moeders, snelle mannen in strakke pakken, minnaars, liefhebbende echtgenote, werkers, file, laptop en Phone.

Ronny Schut is de naam, hij walst over alles en iedereen, kijkt niet om, is het onbeheersbare projectiel waar we allemaal doodsbang voor zijn, een seconde en bam, de wereld verandert.

Met Overkill laat Escober zien hoe het moet, sterke erotische passages, onderhuidse spanning, het leven van alledag, het gevaar wat loert, binnensluipt, vernietigd, de tijd die als een bom verder tikt.

Is er nog liefde, is er nog vriendschap, wat blijft erover na verraad, wat maakt een mens wraakzuchtig, moordzuchtig? Is er naar het einde toe nog hoop?

Overkill, Escober, wat een temperament, wat een verdomd goed boek.

Reacties op:

Bestel dit ebook vanaf  €7,99 bij