Piep zei de muis

Claar van Lieshout 09 februari 2016 Boekverkoper
'Voel je je schuldig aan al die doden? Voel je je verantwoordelijk?’

Inspecteur Helen Grace kan de donkere schaduwen uit het verleden moeilijk achter zich laten maar een verbijsterende moord eist al haar aandacht op, volgen er meer?

'Angst' domineert als het eerste slachtoffer gevonden wordt.

Bij het opstarten van de zoektocht naar de moordenaar zegt Helen Grace: 'Eerste vraag: Waarom?.
‘Was het slachtoffer iemand geld schuldig? Was het roof?’

Inspecteur Helen Grace moet veel verder gaan dan ‘de levenden over de doden vertellen’.

Lees mee en huiver, raak ontroerd en leef mee met al deze mensen, met hun geheimen, hun verlangens.
Het is een geweldig boek, soms met wat macabere details, waarin spanning overheerst, de diverse verhaallijn intrigeren en de sfeer onheilspellend is.

Aan het begin van 2016 is uitgeverij Boekerij met ‘Piep zei de muis’ met een sterke thriller op de markt verschenen.
Na zijn debuut ‘Iene Miene Mutte’ is schrijver M.J. Arlidge één van mijn grote favorieten geworden.

Meer recensies van Claar van Lieshout