Goed debuut

21 november 2014

Dit is een literaire thriller, maar zonder moord en doodslag. In deze thriller gaat het over stalken. Silke, een negenendertigjarige getrouwde moeder, lijkt het voor de wind te gaan. Maar niemand weet van haar verleden. Twintig jaar geleden is er tijdens een vakantie in Frankrijk iets ergs gebeurt met grote gevolgen voor Silke, die ze altijd nog met zich meedraagt. Wie stalkt haar, door middel van stilzwijgende telefoontjes, sms'jes en post. Sms'jes die alleen een tijdsbestek aangeven. Dit boek vond ik niet superspannend, maar leest heerlijk weg. Ook de personages worden goed beschreven. Silke vind ik te gemakkelijk met haar problemen omgaan, hierdoor wordt de spanning enigszins uit het verhaal gehaald.

Meer recensies van