Wintersfeer

09 december 2014
Een echt verhaal of film voor deze koude decembertijd. Het verhaal over twee zussen die heel close zijn, totdat de oudste zus prinses Elsa haar magische gave niet meer onder controle heeft en weg vlucht uit Koninkrijk Arendelle. Ze vlucht de bergen in en bouwt daar haar eigen ijskasteel. Hier kan ze niemand kwaad doen. Haar zus prinses Anna gaat op zoek, omdat Elsa de enige is die de vloek over het Koninkrijk kan opheffen. Samen met Kristoff, zijn rendier en Olaf de sneeuwman, beleven ze een ijzig avontuur. In haar wanhoop bevriest Elsa het hart van Anna en alleen ware liefde kan haar van het bevriezen voorkomen. Elsa wordt gevangen genomen en weet te ontsnappen. Het zou geen sprookje zijn als er geen happy end zou volgen. Ik heb zowel het boek gelezen als de film gekeken. Prachtig is ook de muziek en zang. Een aanrader voor de hele familie.

Meer recensies van