Leuk boek

29 juni 2014
Schaduwzuster gaat over Marjolein, zij is docente bij een zwarte middelbare school. Ze is erg betrokken bij haar werk maar haar man zou haar liever thuis hebben zitten om op hun dochtertje, Valerie, te passen. Op een dag wordt Marjolein bedreigd in de klas en vanaf dan veranderd haar leven totaal. Aan de andere kant zien we Marlieke, de tweeling zus van Marjolein. Ze heeft een eigen foto studio en is alleenstaand. In het boek switchen de hoofdstukken tussen de twee zussen, de verhalen van Marlieke lopen iets voor op die van Marjolein waardoor je vaak al weet wat er in het gedeelte van Marjolein gaat gebeuren. Er wordt al snel duidelijk wat er is gebeurt maar wie het gedaan heeft is nog maar de vraag.
Al met al toch een lekker boek om te lezen als je lekker een middagje in de zon zit.

Meer recensies van