An must have

28 mei 2015
Dit boekje "The Reading challenge" is een aanrader voor iedere boekengek en leesfanaat. Het geeft je een leuke handleiding om een nieuwe uitdaging, wat lezen betreft, aan te gaan.
Je hebt het zowel in een Engelse als een Nederlandse uitvoering.

Het staat vol met uitdagingen en opdrachten dit alles gebaseerd op boeken. Je mag zelf de volgorde bepalen, dus heb je even geen zin in vijf erotische boeken, dan ga je voor de romantische of de tranenchallenge ( welk boek bracht je in tranen). Behalve leeschallenges zijn er ook leuke aparte uitdagingen, lees een boek op vijf vreemde locaties bv een glijbaan, landenchallenge, de mooiste cover enz.

Handtekeningen van auteurs, lees het favoriete boek van je buurvrouw of vriendin. Ontwerp je eigen cover en ga zo maar door.

Het enigste minpuntje vind ik dat het boekje nu pas uitkomt en niet op 1 januari, dit is meestal de periode dat je een nieuwe uitdaging aangaat, maar ik ga er gewoon op 1 juni, met veel plezier, aan beginnen.
Een aanrader voor lezers die alles op boekengebied leuk en interessant vinden.

Meer recensies van