Wie ben ik

27 juni 2018
Het boek is prachtig zowel van buiten als van binnen. De voorkant "een vrouw die verdwijnt in een boom" alsof ze niet bestaat.
De titel "Ken mij niet" zeer passend want als je zoveel identiteiten aan moet nemen tijdens je leven kent je niemand meer echt.

Het verhaal gaat over een jong meisje dat overleeft door telkens een andere identiteit aan te nemen. Zo is zij Tessa Mulder: Mijn naam is Tessa. Ik ben op zoek naar een nieuw leven.
Carmen Otono en Sarah Marshall zijn allemaal persoonlijkheden met hun gelukkige en ongelukkige momenten.
Zolang niemand weet wie zij echt is kan ze haar leven leven.
Identiteit is een illusie. Dit verhaal is een thriller en prachtige roman in één.

Dit is het tweede boek van deze schrijfster. Ik zal zeker haar 1ste "Ego" ook gaan lezen. Een aanrader.

Meer recensies van