Ongeloofwaardig

18 maart 2016
De titel: Medicijn is zo duidelijk als het maar zijn kan, de kaft ziet er prachtig uit.
Het verhaal verteld over de wens: de eeuwige jeugd
Als je het verhaal met een korreltje zout neemt, belandt je in een spannende medische wereld vol met misdaden en intriges.
Wat mij betreft is het onderwerp te vergezocht, een poedertje of zalfje, zelfs een spuitje hier en daar kan ik eventueel nog inkomen. Maar wat de schrijfster in dit verhaal bedenkt, om jong te blijven, is te gruwelijk voor woorden.

De hoofdpersoon is Ella Vreeland een onschuldig slachtoffer die door omstandigheden terecht komt in de kliniek van Jacob Grünberg, hij heeft haar een hoofdrol toegedacht in dit medische proces. Ella verzet zich met alles wat ze in zich heeft. Samen met een politie agent die op verlof is gestuurd gaan ze proberen het gezicht achter de kliniek aan de wereld te laten zien.

Meer recensies van