Ik vertrek......

22 juni 2019
Nadine en Mark vertrekken met hun vier dochters naar Frankrijk, een droom komt uit. Ze hebben een camping gekocht en gaan deze verbouwen dit samen met vrijwilligers.
Allereerst gaat het allemaal rooskleurig, todat een vrijwilliger zich aanbiedt die voor Nadine geen vreemde is.
Vanaf dat moment heerst er een gespannen sfeer en komt het verleden van Nadine langzaam naar boven drijven.

Ik persoonlijk vind dit meer een spannende roman dan een thriller, maar desondanks leest het als een trein.

"De zomer van 2018 is een van de prachtigste, maar ook een van de gruwelijkste zomers van mijn leven"
Een leven dat beschreven wordt, de realiteit is vaak minder rooskleurig. We sluiten onze ogen voor de dagelijkse werkelijkheid en spiegelen een mooier leven voor.
Maar altijd loopt daar een verhaal naast dat niet zichtbaar is maar alleen voelbaar.
"Een story die altijd geheim moet blijven".

Meer recensies van