Creodroom

Claudia Bosman 06 juni 2019

Het boek ziet er prachtig uit met harde kaft en mooie cover waar je naar blijft kijken. Fijne schrijfstijl, geen lange, ingewikkelde zinnen. Korte hoofdstukken. De start van het verhaal zette mij op het verkeerde been en snapte ik niet helemaal, sneeuwlandschap en toch weer groen gras. Duurde even voor ik doorhad dat Rémi een computerspelletje aan het spelen was. Daarna werd ik volledig met hem meegesleurd in zijn zoektocht naar de waarheid. Ik vond het een mix van ‘Under The Dome’ en ‘Duizelingwekkende hoogte’ van Katherine McGee. Leven onder een beschermende koepel maar wel beschikken over zeer geavanceerde technische snufjes zoals glenzen. Je mag hopen dat glenzen in de toekomst niet bestaan. Gedaan is het dan met onze privacy. Ik heb ontzettend genoten van Upgrade en kijk uit naar deel 2! Ben benieuwd hoe het avontuur van Rémi en Emma verder zal verlopen.

Meer recensies van Claudia Bosman