Wild vlees

Coenraad De Kat 23 november 2015
Donna,Clara en Lucie drie vrouwen die niet geheel gelukkig zijn in het leven wat ze op dit moment leiden.Donna heeft een prachtige baan maar het geeft haar geen voldaan gevoel. Haar huwelijk is ook niet meer van wat het geweest is . Donna heeft een minnaar Tim en deze wilt niet gebonden zijn niet aan één vrouw. Op een dag besluit Donna de wildernis in te trekken.
Clara de zus van Donna is getrouwd en ook niet gelukkig in haar huwelijk. Één ding hebben Dona en Clara gemeen en dat is Tim.
Lucie is een rijke erfgenaam en bezoekt parenclubs.
Alle drie zijn ze op zoek naar hun volmaakte geluk.

Het verhaal is opgesplits in twee delen. In het eerste deel worden de personages en hun snelle levens behandeld. Het tweede deel komt er de actie om de hoek kijken en krijg het verhaal meer inhoud.
Het verhaal gaat zo snel dat ik regelmatig even het spoor bijster was en hierdoor moest ik mijn aandacht er goed bijhouden om in het verhaal te blijven.
Aan het begin van de hoofstukken “die kort zijn”staat vermeld welke persoon het is en hierdoor weet je ook om welke persoon het gaat . De hoofstukken van Donna en Clara zitten vol met emotie opgekropt en emoties die niet verwerkt zijn.
Wat de personages gemeen hebben zijn is dat ze niet gelukkig zijn en ze zijn op zoek naar hun zelf. Keuzes die gemaakt moeten worden en hoe maak je de juiste keuze is wat me tijdens het lezen van dit boek duidelijk werd.

Wild Vlees is geen alledaagse roman maar een roman met een geheel eigen stijl wat in een hoog tempo verteld wordt en dit merk je ook als je begint te lezen.

Meer recensies van Coenraad De Kat