Mooi uitgewerkt verhaal

corine-fraikin 08 juli 2019
Broertje van Michael Berg. In een grote villa in zuid-Frankrijk worden de lichamen van 3 personen gevonden. Ze zijn op beestachtige wijze afgeslacht. De enige overlevende is Felix. Felix is verstandelijk beperkt en autistisch. Hij wordt aangetroffen met het moordwapen en dus gelijk bestempeld als dader. Zijn zus Lotte, die hij al 10 jaar niet heeft gezien, wordt vanuit Nederland overgevlogen om te proberen contact met hem te maken. Is Felix inderdaad de dader? Of kan Lotte zijn onschuld bewijzen? Mooi geschreven. De stukken over Felix raakte me. Het is erg goed uitgewerkt. Je merkt dat de schrijver weet waar hij het over heeft. Hij heeft namelijk zelf een autistische broer.

Meer recensies van corine-fraikin