Wie is jou favoriet?

Daani 25 juni 2015
In dit vierde deel in de selectie trilogie (euh serie?) zien we vanuit het perspectief van Eadlyn, de dochter van koning Maxon en koningin America. In Illea zijn er opnieuw problemen in het land en Maxon en America hopen dat ze de aandacht van de mensen van al deze problemen kunnen afleiden door een nieuwe selectie om de hand van hun oudste kind: prinses Eadlyn.

Al vanaf pagina 1 had ik een beetje moeite met Eadlyn: ze is gemeen en heel egoïstisch maar het ergste is dat ze dit zelf niet door heeft. In het begin van de selectie is ze zo harteloos en laat ze zelfs een jonge wenen! Ik snap niet waarom je zo iets zou doen! Gelukkig was ze tegen het einde van het boek meer meegaand en begon ze de jongens ook te accepteren, hoewel ze af en toe toch nog heel irriterend was.
Haar broer Ahren heb ik door heel het boek al gemogen. Hij was altijd aardig tegen Eadlyn en je voelde hun liefde, vriendschap en steun voor elkaar. Toch op het einde van het boek dacht ik even dat ik hem wel kon slaan! Ik hoop echt dat alles goed komt met America en dat Ahren toch nog op bezoek komt!
Tot slot hoop ik ook dat Eadlyn Kile kiest want hij durft ten minste tegen haar te zeggen als ze een bitch is. Hun momenten samen vond ik ook zo schattig en ik hoop dat het lukt tussen die 2. Ik weet niet zo goed wie anders maar ik hoop voor Kile!!!!!!!!

En wie is jou favoriet?

Meer recensies van Daani