The boy who lived; tijdloos

Daani 09 november 2017
Harry Potter, een van de bekendste boeken EN filmserie. Dit is niet de eerste keer dat ik de boeken lees, noch de 10 keer :D het is daarnaast wel de eerste keer dat ik de geïlustreerde versie lees en wat was ik aangenaam verrast! Wat een prachtige illustraties! Het boek komt echt tot leven en het maakt het nog aangenamer om het boek te lezen en deze illustraties maken het boek ook tot een prachtig voorleesboek.
Het verhaal is prachtig en moest je een van de weinige zijn die Harry Potte nog niet heeft gelezen; doen alsjeblieft! Je zal er geen spijt van hebben. Het is prachtig en eenmaal in het verhaal gezogen geraak je er niet meer uit.
Voor zij die graag marathonnen: dat kan zeker met deze boeken, ze zijn namelijk allemaal al uit en op dit moment zijn van 3 van de boeken al geïllustreerde versies.

De steen der wijzen is een boek men honderde keren kan lezen en nooit vervelend zal worden. Prachtig boek: 110 procent, 6 sterren ;)

Meer recensies van Daani