Boy 21

Danielle hopstaken 21 oktober 2016
Boy 21 verteld het verhaal van een rustige jongen die weinig praat uit een achterstandswijk in Bellmont die verliefd is op zijn vriendin Erin en allebei dol zijn op basketbal en er veel moeite voor doen om geselecteerd te worden in het team.
Boy21 is de zelfverzonnen naam van Russel die weer een doel in zijn leven moet hebben na de moord op zijn ouders. Russel is een rijke jongen die bij Finley op school gaat komen. Coach vraagt Finley of hij met Boy 21 wil gaan optrekken en gaandeweg ontstaat er een mooie vriendschap met onverwachte ontwikkelingen.
Matthew Quick heeft een mooi boek neergezet wat uiteenlopende onderwerpen behandeld.Het past prima in de gerne YA maar het is eigenlijk voor iedereen een goed verhaal om te lezen.
Geef het boek 3 sterren. Het verhaal had verder uitgewerkt mogen worden. Sommige dingen vind ik niet af maar het leest lekker weg met de korte hoofdstukken en makkelijke gedachtegang van de schrijver .

Meer recensies van Danielle hopstaken