Degelijk (maar Deleu-reeks is beter)

Davy69 12 maart 2018
Van de Belgische auteurs is/was Luc Deflo 1 van mijn absolute favorieten. Nieuwe release is meteen ook nieuwe aankoop. Kick is degelijk maar laat geen (blijvende)indruk na. Het is een stand alone verhaal dus geen reeks uit Deleu,Bosmans,etc. Nu heeft Deflo al meermaals een uitstekende stand alone geschreven dus een nadeel is dit op voorhand zeker niet. Hoewel Kick in de bijna niet te evenaren typische Deflo stijl is geschreven is het verhaal weinig beklijvend. Ook niet echt een traditionele policier aangezien nauwelijks of geen onderzoeksdaden in dit boek. 1 van de personages beschrijft gewoon in de ik-vorm de belevenissen met een aantal van zijn would be vrienden. Spanning is dan ook ver te zoeken. Deflo kan beter,veel beter.

Meer recensies van Davy69