Saai begin, maar spannend einde.

Dees Karssens 24 oktober 2017
Arden is 8 jaar wanneer haar zusjes verdwijnen als ze even niet op ze let. Een trauma dat is zeker wat Arden aan over heeft gehouden en terecht. Ze ziet haar zusjes van twee jaar nog net op het laatst achter in een gouden auto zitten. De paniek slaat toe, maar al die jaren later hebben ze nog steeds niks van de zusjes gehoord. Vermoord, ontvoerd of leven ze lang en gelukkig al lang ergens anders? Deze vragen blijven bij Arden al die jaren door haar hoofd heen spoken. Twintig jaar later is dit drama nog steeds een feit en is er voor de zus Arden niks veranderd. De vragen blijven in haar hoofd zitten. Als ze het huis erft waar de zusjes ontvoerd werden besluit ze om deze vragen te willen gaan beantwoorden. Een man die een boek over dit drama schrijft neemt contact met haar op en samengaan ze op zoek naar de man van de gouden auto… en waar ze dan achter komen…

Laura McHugh heeft een ontzettende mooie gedetailleerde schrijfstijl, alleen was dat helaas niet genoeg. Doordat het een thriller werd genoemd was de teleurstelling des te groter nadat de spanning maar niet kwam. Veel lezers zullen andere verwachtingen hebben als het een roman genoemd zou worden, waardoor ik denk dat het boek minder zou tegenvallen. Door de gedetailleerde schrijfstijl was het plaatje in mijn hoofd helemaal compleet, wat ik altijd wel fijn vind bij het lezen van een boek. Alleen de personages en het verhaal pakte mij niet zo. Het verhaal pakte mij pas bij het einde, als zo het hele boek was geweest had ik zeker 4 sterren gegeven en hem aangeraden aan andere lezers van hebban.