Wat een geweldig debuut

deleestrein 02 mei 2018
In het begin lijk je een vrij verward, onlogisch en traag verhaal te lezen maar gaande weg begin je de schrijfstijl te begrijpen en valt die geheel samen met de hoofdpersoon Anne Fox. Haar leefstijl en de gebeurtenissen zijn namelijk traag, verward en onlogisch.

De gebeurtenissen zijn onverwacht en er zijn enkele twist in het verhaal die je niet of nauwelijks ziet aankomen. De personages en de emoties blijven allemaal aan de oppervlakte maar zijn voor dit verhaal ook absoluut overbodig. Dit is een thriller door het goede script niet door de slinkse of verachtelijke personages. Het is een verhaal wat niet weg te leggen is en waarvan je hoopt dat het je nooit zal overkomen, want in een situatie waarin Anne verkeerd zou een ieder van ons terecht kunnen komen en alleen wanneer je het vertrouwen in jezelf niet opgeeft zal de waarheid boven komen.
Wat een geweldig debuut, een klassieke thriller a la Hitchcock.

Meer recensies van deleestrein