18e eeuwse roman

Desirée 20 november 2016
Het verhaal is geschreven over de 18e eeuw in Engeland, dus over de adel, dure japons en dansavonden. Leuk dat het boek ook historie bevat.

Sylvia Day heeft met dit boek iets totaal anders neergezet dan de Crossfire reeks, dat vind ik erg knap. Helaas voelde ik geen band met de personages, misschien komt dit doordat de personages niet genoeg verdieping hebben gekregen. Het is een beetje vlak geschreven.

In het boek wordt de naam Elizabeth ook een aantal keer als Elisabeth geschreven. Niet wereldschokkend, maar toch zorgt het voor ergernis.

De hoeveelheid sex in het boek valt mee, het is geen mega erotisch verhaal. Verder is het verhaal vlot geschreven en leest het makkelijk weg.

Meer recensies van Desirée