Goed verhaal, maar zonder diepgang

Het boek Anju, was een goed boek. Het had een goed verhaal waarin belangrijke onderwerpen als liefde, familie en cultuur en belangrijke rol speelde. Het verhaal liep in chronologische volgorde en er zaten echt goede stukken in het boek. Alleen het verhaal miste diepgang. Alles werd erg vlot uitgewerkt en details miste waardoor inleven moeilijk was op bepaalde momenten na. Daarnaast werd het verhaal heel erg vlot verteld. Er zijn vele jaren voorbij gegaan van het begin tot het eind van het boek. Hierdoor had ik niet altijd het idee wat de leeftijden waren van de personages en hoeveel tijd er nou verstreken was.

Anju was een goed boek met een goede verhaallijn, maar de diepgang miste en daarnaast werd het verhaal te vlot verteld.

Meer recensies van Desiree Domeyer