Zusje dood was voor mij een boek die niet af is. begint spannend, maar er weinig ontwikkelingen en het blijft oppervlakkig. Daarbij is er een abrupt einde. Dit boek voldeed niet aan mijn verwachtingen en dit is teleurstellend.
Het verhaal kwam voor mij niet echt opgang. Als er wat spannends was, dat werd dit oppervlakkig verteld. Daarbij had dit een horrorthriller moeten zijn, maar de horror mistte ik. De schrijfstijl van het boek heb ik als niet prettig ervaren. Er waren geen hoofdstukken waardoor niet altijd duidelijk was of de alinea een nieuw stuk was of nog bij de vorige alinea hoorde. Daarbij waren er veel lange zinnen wat tevens niet prettig leest.
De karakters in het boek zijn voor mij onvoldoende uitgewerkt waardoor je je niet echt kunt inleven in de karakters en daardoor niet in het boek.
Algemeen gezien was het voor mij een boek waarover ik niet enthousiast ben en niet gauw zou aanraden.

Reacties op: onvoltooid verhaal zonder spanning

Bestel het boek bij Libris vanaf 17,50 Bestel het ebook bij Libris voor 7,99
Bestel het boek bij Blz. vanaf 17,50 Bestel het ebook bij Blz. voor 7,99