Kort maar spannend

Desirée 18 mei 2018
Freya heeft haar vriend Luuk verloren. Na een avondje stappen heeft hij een auto-ongeluk gehad en hij belandt in een coma. Na vele maanden, gaat Luuk praten en hij noemt de noem ‘Nina’. Een paar dagen later sterft hij.

Freya hoort dit pas na zijn dood en gaat op onderzoek uit. Nina blijkt in dezelfde uitgaansgelegenheid te zijn geweest als Luuk voor zijn ongeluk. Nina is na deze avond spoorloos verdwenen en zij wordt na een half jaar dood gevonden in een gierput.

Freya probeert via de vrienden van Luuk informatie te verkrijgen, maar zij willen niets vertellen over de bewuste nacht.

Het verhaal bevat rouw, liefde en spanning. Ondanks dat het een kort verhaal is, was het een super spannend en wilde ik niet stoppen voordat het afgelopen was.

In het begin had ik wel wat moeite om de vele personages uit elkaar te houden. Het personages van Freya is prima uitgewerkt.

De titel past prima bij het boek en heeft ook wat mysterieus.

Meer recensies van Desirée