Super

Desiree 31 juli 2017
Ik was geselecteerd voor de leesclub van Strijder, waar ik me voor had ingeschreven zonder goed te lezen. Dus pas toen ik het boek thuis kreeg zag ik dat het het vierde deel van een serie was. Snel dus maar deel 1 tot en met 3 geregeld en gaan lezen. Ik had uiteindelijk alle vier de boeken in 4 dagen uit. Wat een leuke serie! Ik hield al van Julie Kagawa haar boeken en haar schrijfstijl maar dat is alleen maar verergerd. Alles wat zij schrijft leest heerlijk weg, en de Talon serie is geen uitzondering. Het beste deel van de serie vind ik toch wel Strijder, omdat ik toen ook al echt in het verhaal zat en het verhaal steeds duidelijker werd. En wat een verhaal. Ik kan niet wachten op deel 5. Strijder las heerlijk weg en laat je vragend om meer achter.

Meer recensies van Desiree