Soms lieg ik....en jij?

Diana Lensen 17 mei 2019 Boekverkoper
Dit boek zag ik op mijn werk voorbij komen en het sprak mij meteen aan. Zo lekker mysterieus! Dus aanschaffen en lezen! Gezien ik toch wat tijd moest doden totdat de kleine spruit ter wereld kwam, was dit een mooi excuus.

Het boek begint meteen spannend, je volgt Amber, die in coma ligt. Hoe dit is gebeurd weet ze niet. Ze kan alles horen wat er in haar kamer gebeurd, maar kan niet reageren. Door te luisteren naar de gesprekken in haar kamer probeert Amber erachter te komen wat er met haar is gebeurd, en waarom haar man niet meer van haar houdt, hoe de relatie met haar zus zo is geworden, en wat haar ex van haar wil. Maar wie is Amber zelf eigenlijk?

Als lezer wordt je volledig meegesleurd in het mysterie rondom Amber. Niets is wat het lijkt en de plottwist is echt een hoogwaardig staaltje schrijfwerk! Nadat je als lezer denkt, ''kan dit echt??" (Ja dat kan!) Komt er gewoon nog een twist achteraan! Heerlijk dat einde! Ik zag het dus echt niet aankomen, en dat maakt dit boek zo leuk! Achteraf gezien heb ik nog dagen zitten nadenken en heb ik het boek er zelfs nog meerdere malen bijgenomen om sommige passages terug te lezen. De hints waren er,.

Soms lieg ik, maar wanneer?

Meer recensies van Diana Lensen