Gore fucking boek

Dina Javed 16 juli 2018
Sorry ik ga ook automatisch schelden omdat de auteur dat ook in zijn boek doet. Ik denk dat veel lezers waaronder ik zullen schrikken door het gescheld in het boek. Ondanks dat is het boek fucking goor en fucking goed. Ik zag eerst Wilder staan in het boek ik dacht krijg nou fucking ... hartaanval maar het bleek gewoon Wilder te zijn en geen Wilders. Mijn taalgebruik is misschien wel erg extreem. De auteur zal zeker blij worden als ik zijn boek fucking goed noem. Alleen een minpunt het boek was te dik ik ben dyslectisch en het was lastig om best veel mensen te onthouden. Voor de rest gewoon te goed. Ik ga zeker zijn volgende boeken lezen. Ik zag dat hij veel boeken heeft geschreven in deze serie.