Een moord als bijzaak.

Dirk 16 april 2018
Dit gaat inderdaad over een moord in een boomgaard. Het spannendste is reeds gezegd. De schrijver alom gewaardeerd, heeft hier een bijzonder flauw verhaal geschreven waar ik pas na 150 blz. iets meer begon te weten over de eigenlijke moord. Ik heb het diagonaal gelezen en op korte tijd was het over en uit. Ik had eigenlijk eerder het gevoel van opluchting dan van spijt dat ik het boek mocht dichtklappen. Het is satire die vol met cliché's en Colombo- achtige woordspelingen het oog passeert. Een aantrekkelijke omslag, dat wel.
Het leest makkelijk en een paar pagina's gemist is er geen probleem om verder te lezen. Misschien eerder een boek voor beginnende lezers van detectives.

Meer recensies van Dirk