Geen 13 in een dozijn boek

dutchfranca 16 augustus 2018
Het boek Kismet begon eigenlijk heel 'normaal' van boy meets girl and plays hard to get. Natuurlijk waren er al wat toespelingen, maar dat had ik toen nog niet door en ik moest even wennen aan het begin van 'Finn', want ik dacht eerlijk is eerlijk oh nou krijgen we te lezen hoe hij het heeft ervaren.....Dat was ook zo, maar in een zo'n totaal andere context dat ik erg benieuwd was hoe het verder zou eindigen.
Al met al heb ik genoten van het boek en 's nachts als ik weer eens rond 4 uur wakker werd, heerlijk m'n e-reader gepakt om verder te lezen.
Met de juiste hoofdrolspelers kan dit nog wel eens een mooie film worden.... maar eerst het boek echt verkopen!
Bedankt Stefan dat ik je boek gratis mocht lezen.
Ik wens je veel succes in je volgend schrijf-'avontuur' waarvoor ik graag zal betalen.
Hartelijke groet,
Franca Porter-Sanders (Frankrijk)