Knap debuut

Edo de Waard 28 juli 2017
Over het Spoor verteld het verhaal over drie voor moord veroordeelde jongens, zijn ze terecht achter de tralies beland of was het toch een gerechtelijke dwaling. Eva Keuris, neemt je in Over het Spoor, mee door de ogen van ghostwriter Stella, die de opdracht gekregen heeft om een boek te schrijven over één van de drie jongen. Langzaam raakt Stella verstrikt in de levens van de drie nog steeds jonge mannen. Zijn ze echte onschuldig of is het toch allemaal niet wat het lijkt?
Meer ga ik niet over het plot verklappen, behalve dat het een een boek is dat uitnodigt om door te lezen. Een onverklaarbare onderhuidse spanning, die je grijpt als lezer, ook de vergelijkingen met bestaande strafzaken en de psychologische feiten maken het een interessant boek.

Meer recensies van Edo de Waard