Edwin van Rijn-4074 06 september 2004
Ik ben het helemaal met Sander eens. Het land van de echo's is een mooi verhaal met (te)uitvoerige beschrijving van de omgeving waar het verhaal zich afspeelt. Cree Black en haar team zijn leuke personages en zijn zeker de moeite waard om nogmaals een verhaal aan te wagen. Een pluspunt vind ik dat niet alles uit het eerste boek van de "Cree Black serie" (Huis van de maskers) herhaald wordt om de personages te begrijpen of om te weten wat er in hun verleden heeft gespeeld. Dit gebeurt dus wel kort en bondig.

De spanning die ik bij Hecht gewend ben wordt nergens geevenaard... en dat is jammer. Het is een roman, een mooie roman maar zeker geen thriller. Niet voor de gemiddelde crimezone bezoeker denk ik!

Meer recensies van Edwin van Rijn-4074