Tijgerklauws woede

Samleest 26 juni 2019
Nu Tijgerklauw is verbannen uit de Donderclan, kan hij aan niks anders denken aan wraak. Zijn ziedende woede is vooral gericht op Blauwster en Vuurhart. Vuurhart is in de ogen van Tijgerklauw aleen maar een nutteloze poesiepoes. Blauwster is een zwakke leider en laat zich beïnvloeden door Vuurhart. Er zit niks anders op voor Tijgerklauw dan wraak nemen. Om dat te doen moet hij eerst Tijgerster worden van de Schaduwclan...

Ondanks dat deze novelle gelabeld staat als te lezen als los verhaal, zou ik het eerder aanraden het pas te lezen na de eerste serie. Het is prima te begrijpen zonder de serie te lezen, maar je krijgt wel veel spoilers.
Tijgerklauw is een sluwe en meedogenloze kat. Die tot van alles in staat is te krijgen wat hij wil.   Spannend om te lezen over een kat die niet alleen maar goed is en duistere plannen heeft. Een erg leuke en verfrissende aanvulling tot de serie.

Meer recensies van Samleest